Post by porricocirkalf on Feb 24, 2022 20:06:29 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fruit Ninja 2 Fun Action Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fruit Ninja 2 Fun Action Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Fruit Ninja 2 Fun Action Games 2022 version ▞▞▞
Spillet vil ikke engang fungere kan velge min alder og spillet fryser og krasjer
Det er et bra spill, men grunnen til at jeg gir det tre stjerner er fordi du må være online for å spille det.Spillet har ikke mye forventning som det første
Det er ok, men det er mange insekter jeg har opplevd i frukt Ninga2 😊
Spillet er fullt av roboter! 95 % av kampene er mot dem, i stedet for en annen spiller. Å spille er frustrerende siden de alltid er raskere og mer presise med kutt og powerups. Tilnærmet uslåelig. Frustrerende opplevelse.
Jeg flyttet spillet ned fra 2 til 1 stjerner. Selv om det er morsomt, blir den positive energien tappet for ofte med for mange problemer. Hvis du er som meg og er konkurransedyktig, så vet du hva jeg snakker om. Dvs. Dispel kan aktiveres hver 23. s.. npc aktiveres hver 7. som ville vært nivå 17.... Hvis en npc mottar 2 andre ferdigheter så er det NULL sjanse for å slå på grunn av NULL reaksjonstid for avbrudd. Å ta ferdigheter helt ut av spillet... og dette er et ferdighetsspill.
En flott spillserie som gjorde et stort comeback!
Bedre kombinasjonsgjenkjenning Bedre grafikk Belønninger kan males med poengsum Morsomme minispill (blir ikke lett kjedelig) Mange ting å gjøre - Konstant nettilkobling nødvendig (frakobling = tapt fremgang, selv etter tilkobling igjen) - Betalte spillere får direkte fordel i PvP - Veldig lange sesonger - Gambling i et spill som barn spiller (barn er mer utsatt for å bli avhengige og kaste bort penger) - Sesongkortkostnaden er ikke regionbasert (koster mer enn tre ganger COD mobilkamppasset her!!! )
Fruit Ninja 2 Fun Action Games پرتحرک mqaf
Fryser hver gang. OPPDATERING 30.3.21 Til støtte: takk for raskt svar, men det ser ut til å være det samme problemet for alle spillere uavhengig av gadget. Så bare fikse spillet. Jeg er fornøyd med FN original. Så FN2 forblir avinstallert til jeg ser at det er fikset. Bruker Samsung nettbrett.
Trenger ærlig talt fortsatt ekstra arbeid
Jeg liker dette spillet Er enda morsommere når du kommer opp til frukt Jeg liker å være en fløyte og sikre Like scope elf
Jeg anbefaler egentlig ikke dette spillet. Den er akkurat som den første, men noen få nye funksjoner. Det er konkurranser mot andre, men det er ikke så morsomt når du blir stilt mot en hvilken som helst motstander uansett hvor mye du har kommet opp i nivå i spillet. Jeg hadde spilt mot noen som var noen få nivåer over meg, og jeg ble helt ødelagt. Det er en fin måte å fordrive tiden på, med forskjellige moduser vil jeg bare ikke anbefale å gjøre konkurransene.
Bogus, utfordringene er bokstavelig talt umulige å slå. Da taper du og må starte helt på nytt. Gjør det vanskelig, men overvinnelig, ikke umulig.
Spillet er flott, det er bare i multiplayer spillet kan feile og det vil ikke registreres når du skjærer frukten, beklager personen jeg spilte mot, men spillet mitt ble feil
Liker det egentlig ikke.. mange annonser..bortkastet tid
Jeg elsker Fruit ninja fordi du bare skjærer og det er så enkelt E
Angry Birds Friends อาร์เคด tdo
Det er et bra spill, men det feiler etter at en annonse er spilt, det går til en svart skjerm og spillet vil ikke lastes opp igjen
Det er morsomt og tilfredsstillende
Bra spill legg til 2 spillere
Ganske morsomt, men for mange push for å kjøpe ting i stedet for kule måter å spille spillet på.
Bra, men kan bli kjedelig
Dette er bare en prangende versjon av det originale Fruit Ninja-spillet som synker mer penger. Den spiller det samme, har noen ekstra moduser og lar definitivt mikrotransaksjoner føre til P2W-situasjoner i PVP Bare spill originalen
Online flerspiller med venner (vs venner) fungerer ikke i det hele tatt, du kan skrive hvilket som helst eget romnavn, det vil ikke finne vennen din eller noen andre
Fruit Ninja 2 Fun Action Games Toiminta lhzo
Kan ikke engang komme forbi navngivningskarakteren, appen holder hard låsing (frysing). På nyeste Android-versjon, Galaxy Note 20.
Jeg liker dette spillet en gang når jeg avslutter spillet, ble ikke fremgangen min lagret, og jeg fant en feil
Dette er et bra spill, men det fortsetter å krasje etter et spill på arkade under en begivenhet. Vennligst fiks fordi jeg vil gjerne gi den 5 av 5
Dette er så dumt... Jeg har en penn fra samsung, men jeg kan ikke skjære frukt med den...
Et veldig godt utført spill, følelsen av den originale Fruit Ninja er fortsatt veldig tydelig og nostalgisk, men føles fortsatt som et ferskt nytt spill. Ga den ikke 5-stjerners på grunn av tvungen annonser hvert 3. spill fullført. Hvert spill er på omtrent 60 sekunder i gjennomsnitt, så de gjentatte annonsene er irriterende. Ville gitt den 4,5 stjerner hvis mulig
Elsker spillet så langt 😁 men jeg liker ikke det faktum at det er 100% online 😭 det er derfor jeg gir 4 stjerner ellers er det et flott spill. Jeg kan ikke vente med å se hvilke nye ting som kommer til å bli lagt til spillet 😎😎
Krasj hver 5. runde.Ellers fantastisk spill!
Epic vil anbefale til alle som er store fan av frukt-ninja. Noen spillere vil gjerne tilpasse dojo-bakgrunnen. Spillere vil gjerne se tidligere hendelsesblader, dvs. ghost busters blade fra sin originale spillet frukt ninja kommer tilbake. Og personlig vil jeg gjerne se en Starwars fruktninja da jeg ville spille dette om og om igjen.
Tar meg tilbake da det først startet, mange nye tillegg også. Jeg får dessverre ikke kjøpt noe.
Dette spillet er utrolig lønnsomt å vinne. Det er liksom ikke engang morsomt. Det er power-ups som faktisk kan stjele motstanderens poeng eller hindre dem i å få poeng, noe som helt garanterer at du vinner. Hvis du ikke kjøper disse, er det ingen måte du kan klatre opp på ledertavlen og legge igjen bronse. Absolutt alt er låst bak lootboxes, mikrotransaksjoner eller 10 timers sliping. Og det er annonser også. Jeg tror ærlig talt aldri jeg har sett et grådigere spill enn dette.
Du viser dette spillet i offline-spill, men det fungerer ikke hvis du ikke har internett
Arcade rumble er fullstendig ødelagt. Frukt er usynlig og halvparten av tiden er bakgrunnen feil. Jeg kaster bort en billett bare for å spille et ødelagt spill uten mulighet til å rapportere en feil eller refundere billetten.
Alt i alt et veldig morsomt spill! Jeg foretrekker denne mer enn originalen (hoste hoste loot boxes). Men levelong opp er litt for enkelt, jeg malte legit i 2 timer i strekk og kom til level 14. Så enkelt er det å leveling opp.
For mange krasjer i løpet av spillet og fremgang går tapt. Også frøplanten som blir plantet er buggy. Noen ganger starter tidtakeren og går, det ser aldri ut til å ha startet i det hele tatt. Må vanne plantene og vente igjen. Powerups er for kostbare og det gis ikke nok mynter i spillet.
Jeg har en Samsung galaxy note 10 med den nyeste Android-programvaren, og jeg har ikke kunnet spille dette spillet i det hele tatt. Den fortsetter å henge på det punktet hvor han får sverdet. Telefonen min blir varm bare jeg prøver å få den til å laste forbi det punktet. Fint mislykket.
nytt spill er morsomt, men å trykke på play tar meg bare til hendelser, så jeg kan ikke spille arkade- eller zen-modus. Det er ganske frustrerende! Selv etter at jeg har fjernet og installert spillet på nytt, har jeg fortsatt ikke tilgang til disse spillmodusene.
Det var morsomt å spille dette, men det er for mange annonser i dette spillet hver etterutfordring, noe som er irriterende.
Fruit Ninja 2 Fun Action Games ஆக்ஷன் xxr
Morsomt spill, men fylt med ikke-skibare annonser som fryser spillet og velger å lukke spillet og miste annonsebelønningene
Jeg elsker spillet, men det er én ting jeg ville endret av og til, annonsene blackout spillet når annonsen blir ferdig, jeg forventer å gå tilbake til spillet, men noen ganger skjer det ikke, i stedet forblir en svart skjerm der til jeg tilbakestiller spillet Jeg er ikke sikker på om det er telefonen min eller spillet, vennligst hjelp. Kyoko
Det er én ting som gjør at du har fått fire stjerner, så gjør det slik at strømmen ikke går ned hver gang du bokstavelig talt slår noen, jeg ville satt stor pris på det